what my heart says

SO let them say it's wrong for me to love you. They could never feel the way that i do when we kiss, when we're close like this. They can't see inside my soul they can't know the love we know.
All they do is waiste their time, they can never change my mind.

It's what my heart says that is what i listen to.
It's what my heart feels that tells me to do.
It's what my heart knows, that's the only truth i know is real. All i hear is what my heart says to me.

Let them say that i'm a fool to fall so deeply. Cause they will never evere be Loved so completely.
How can they even talk that way, they can't see you trough my eyes and they can't feel this love inside
All their words don't mean a thing they can't change the way i feel.

hm, ja vad ska man säga. matchen i helgen gick bra, vi vann med 3-1 :D gött även om det inte gällde något.. efter matchen firade vi elitserien men en middag ...  Bella och Lakatos hade bakat tårtor också :D as goda :D haha

jag stör mig på Alla rykten som går hela tiden. jag menar om folk bara sköter sitt så skulle allt bli mycket lättare.. men vissa människor tycker att det är så jävla roligt att Kommentera vad andra ska göra och vad andra tycker..

Om man ses ute med en kille en dag så är man plötsligt ihop nästa dag :S förstår inte att det kan vara så roligt att spekulera i andras liv. Grejen med rykten är att allting förvärras när folk berättar, varje människa som berättar lägger till något för att historien ska bli roligare... SÅ man ska inte tro på hälften av det man hör. 

GUD.

 Nu ska jag te Älsklingen o gosa :) Puss Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0