Torsdag och slappdag

har bara två lektioner idag så slutar vid 10-11 någon gång.. det är ganska soft faktiskt. :) ikväll är det träning igen och det bör nämnas att Lollo är hemma igen så nu har jag äntligen någon att fuska ihop med :D hahahha jag har ju saknat dig :D

På söndag kl 16.00 är det match igen, ni måste komma och se oss spela inför fulla läktar(enligt bo). Elitserieplatsen är redan klar för våran del men kvalet ska spelas klart ändå. och Ljungby vill verkligen vinna över oss för att inte komma sist i kvalserien. så det kommer förhoppningsvis bli en riktigt bra match :)

igår fick vi kläderna till J-sm och U-sm. Dom va riktigt snygga :D Luvtröjan är hur mysig som helst.. så i och med att det e slappdag så passar det ju med Myströja :P hahahhaha

på Lördag fyller Emma år :D Detta året kommer jag INTE glömma hennes födelsedag :) hahah Då skulle jag typ bli dödad tror jag. haha btw så kommer hon hem på fredag min lilla älskling så jag ska förmodligen träffa henne endel om hon har tid :P dom brukar ha ganska mycket att göra när de väl kommer hem.

En dryg månad kvar till födelsedagen också :) efter det bär det förhoppningsvis av till Jönköping för en utgång med Kusinvitamin... om det inte blir EMD nästa helg också .. haha

nu ska jag dra mig till skolan för att komma i tid för de lektioner jag faktiskt har idag.. så vi ses allihopa :D

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det går ju inte med EMD. Du är inte 18 än och då får jag ju fortfarande gå dit. Vill ju inte riskera att träffa mej eller!

2008-04-10 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0