Life goes on, and it's only gonna make me strong.

Helgen vart helt okej.. va mest hemma å sov :P  haha söndagen vart värst.. vaknade 1 åt, somnade om vaknade igen vid 5 åt, gick ut en runda. Somnade och vaknade vid halv 9 haha.. sen kunde jag inte sova på hela natten men Wtf, är utvilad ändå :P typ en hel dag med sängen :D min bästa vän :P haha
Lördags vart det vinpimpling med tjejerna.. :) hur mysigt som helst.. haha råkade bränna jenni men hon reagerade inte ens :P haha
Igor säger att han e bäst, men jag håller inte med :P haha.. han började lipa förut för att han e klen:P får stryk av en tjej :P haha
Mårten e helt sjuk, går inte in på det nu. men SHIT :P haha

träning eller jobb ikväll? :S det får bli en senare fråga, men det lutar åt jobb faktiskt. pengar pengar pengar :P haha

Haj


Kommentarer
Postat av: Natteh

vi älskar pengar! så lika bra att jobba :P:P hahahah

2007-09-19 @ 19:21:12
URL: http://withoutlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0