it's to late to apologize

Knallecupen i helgen var lyckad tycker jag.. på lördagen spelade vi inte allt för bra. men det var ju förståeligt eftersom vi bara haft en hel veckas träning ihop. Förlorade mot halmstad och ymer men vann mot ljungby, Konstigt nog kom vi ändå tvåa i gruppen och spelade första matchen mot rig falköping på söndagen..
Den matchen är nog den vi spelade bäst i tror jag :D iaf vann den och vann sista matchen mot Ymer.. Såå vi kom trea :) haha Åkte med palle och Jassi på söndagen det var en upplevelse ;) haha.. Palle fick 2 motorstopp och jassi kunde inte hålla tassarna borta från tutan.. KUL

på söndagen när jag kom hem blev det MÅNGA "deep talks". det behövdes faktiskt ..

och idag är jag förbannad... fan volleyboll är typ det enda roliga i mitt liv och nu ska det me förstöras :@ 

skola, Företags ekonomi i 3 timmar .. bara en halvtimme kvar i och försig men det börjar bli segt nu...

Jobbade igår och träning ikväll..

HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0