Onsdag.

yess.. så nu fick jag ett tillfälle att skriva blogg igen:) sitter i skolan har jobbat med mitt historiaarbete HELA dan.. nu e jag snart klar.. men datorn krånglar och jag är förbannad.. men det löser sig nog.
imorgon ere mycket prov.. både svenska spanska och geografi plus att historian ska in.. men GUD va skönt det kommer vara när det är över.. DET kan jag lova er.!
igår var jag först ute och gick med Lakatos och sen gick vi och kollade på handboll.. :) Roligt Roligt.
idag ska jag köra med lasse, plugga och sen träna :) det ska bli roligt att träna idag, känns som att det var längesen typ. men det var det inte för i helgen hade vi två matchen mot elitlag:) det va skitroligt men spelet vart inte alls bra från min sida..
I Helgen bär det av till Halmstad på lördag :) Dt ska bli kul.. vi ska ÄGA :)
iaf, sen måste vi skynda oss hem för jag ska på fest :) längtar som fan.. ska bli as Roligt :) Party all night long.
hm. tea skulle klippt mig idag igentligen men det blir nästa vecka istället.. FAN måste bli av med de nu.. helt trött på mitt hår.. FÖR långt. :S blö.
Kul med HELG... och sen LOV :D haha. .) LOVELY :D fast Jobb..
åååh just det fick min Löne spec idag också :) fick mycket mer pengar än vad jag trodde att jag skulle få :D Det e ju alltid roligt.. och sen ska jag jobba lovet så då kmr jag få lite pengar igen :) HELT roligt..
sen fåre bli en shoppingrunda i borås med jessica hoppas jag :) eller vad säger du??
JAG e på asbra humör idag :) inget kan förstöra min dag :) Everything is SOOOO good :D haha fast nu e jag hungrig.. men det problemet är över om en halvtimma för då har vi MAT MAT MAT :D ..

om det är nåt jag stör mig på så är det människor som tror sig så jävla mycket ...
Just hate it.

I DONT GIVE A FUCK!!!!!!!! HAHA

Puss och kram mina älsklingar :D

Kommentarer
Postat av: jessica

HAHA lätt att vi ska till borre! måste ju kolla tider;) hahaha

2007-10-24 @ 22:19:49
URL: http://jlakatos.blogg.se
Postat av: svar.

Gött :D haha BORRE, det var de värsta... haha

2007-10-24 @ 22:56:31
Postat av: jessica

hahahha ;) men jag kollar upp tider o så nu ;) så fixar vi detta :D får ju LÖNING IDAG :D

2007-10-25 @ 13:06:58
URL: http://jlakatos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0