Onsdag;)

Yeejj :) Idag ere soft.

Igår jobbade jag :)  Fyfan va roligt man har på jobbet vissa stunder :P haha LÅG ner och skrattade.
Money Money Money. Always funny, in a rich man's world.
i work all night i work all day to pay the bills i have to pay! Aint it sad??
HAHAHA

Helgen blir det till att softa tror jag.. Först tänkte jag festa lite på fredag men kom på att vi har match på söndagen så då blev det inget me det. men det e bra, för jag behöver typ ta det lugnt...:D

Engelholm på Söndag :D DET ska bli hur kul som helst ;) We gonna KROSSA dom :P ^^ haha
 
Igentligen borde jag vara med på lektionen nu. men jag orkar inte.. bara massa tjat som går in genom ena örat och ut genom det andra.. :S kan inte få in nån sån fakta i huvet :S blö.

För tillbaka Företagsekonomiprovet idaf också... jag e NErvöös.. Känndes som att det gick dåligt men man vet aldrig.. hoppas att det inte gick lika dåligt som de känndes som.

Historia idag.. Skriver ett arbete om Olof Palme och JFK. meningen är att man ska jämföra de två personerna som båda blivit mördade.. har knappt börjat, har inga ideér än.. måste alltid få de innan jag börjar.. hoppas det tänds en lampa i huvudet på mig snart.. haha

Jaja. ska försöka vara med lite på lektionen nu.. det är så dags nu. 5 minuter innan vi slutar :P haha

PussHAj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0