Måndag

jag hatar måndagar.. det känns som att dom går så sakta.. man längtar bara till nästa helg typ.. men nästa helg blir extra skön för då vet man att man har en vecka ledigt från skolan... i och försig ska jag jobba men bättre än skolan iaf.

Daamn det e sååå fjantigt... vågar ens inte möta min blick.. vadå eru rädd för mig?? :S hahah Patetisk!

nu ska jag plugga och ikväll blire fotboll med lakatos tror jag.. beror på om Tea kommer och klipper mig för då kanske jag inte hinner allt.. men hoppas :)

Imorgon ska vi till töllstorp. DET ska bli roligt. NOT!

Pusshaj

Kommentarer
Postat av: Davido;)

lägg ingen dålig energi på de sötnos :)

2007-10-22 @ 17:04:01
Postat av: jessica

DU måste komma hem till mig, OCH sen när vi har kollat fotboll eller kanske innan om vi hinner så måste vi GÅ ut och gå en runda ;) haha plugga järnet nu för det måste ja göra. kul, NOT!

2007-10-22 @ 17:07:31
URL: http://jlakatos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0