Kvällen :)

japp så ere kväll igen... har precis druckit massa kaffe för att orka vara uppe å plugga typ hela natten... MÅSTE bli klart med mitt historia arbete nu.. har typ dratt ut på det hur länge som helst men nu jävla ska det bli färdigt..
Träningen gick piss dåligt idag också kan typ inte koncentrera mig :S vet ej varför men jobbigt är det.
Ïmorron ere fredag :D alltid lika skönt... ska bara slappa HELA dan imorgon.. eller ah vara med yassin också men vi får göra nåt slappt :P haha Har stressat sönder mig denna veckan men nu känns det så jävla skönt att det snart är över :D och sen är det LOV LOV LOV :D
jobba och tjäna pengar också :)
hade massa prov och grejer idag i skolan.. Geografin gick bajs, hade helt konstiga frågor.. fan fattade ingenting.
Spanskan gick bättre.. MVG?? hmm, ja vi får väl se ;) hoppas kan man ju alltid göra :)
Längtar till Lördag :D ska bli HUUUUUUR kul som helst..  men måste hitta något jag kan ha på mig.. tror jag ska köpa mig något nytt nu när jag fått lönen och allt :)
Borde ha gått och gjort det nu när det va ballongkväll men orka stå där och trängas med resten av gislaved typ :S fast jag hade gått dit om vi inte hade haft träning. bajs, missade det förra året också för träningen.

I ain't easy to find,  I am one of a kind . Oh when I dutty wine I know your only mine.
If you stick around be careful not to fall in love


Kommentarer
Postat av: ....

yeah, you really are one of a kind. ;)

2007-10-25 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0