Kuuul :D

IDAG vart jag i skolan igen :D:D:D det va hur jävla roligt som helst.. haha.. inte för att nåt speciellt hände men för att de e såå jävla pisstråkigt att vara hemma ... Patetiskt :P haha
efter skolan gick jag och mamma och shoppade litee i the big city of GISLAVED :P haha... hittade lite behövliga grejer iaf.. sköönt :)  Köpte ÄNTLIGEN Rosa bandet... har velat göra de länge men har inte hittat de rätta tillfället :D haha men nu gjorde jag det :) fick pirr i magen och allt sånt som man brukar få :S haha
sen spelade jag tv spel ganska länge faktiskt :P haha KUL helt inne i Fifa Street.. håller på att klara ut de, e GRYM har alla dom bästa spelarna nu :D Gött
Ikväll har jag Myst lite med lakatos :) kollade idol och promenerade och lite såå :) DEET va verkligen Mysiigt. :D Söt-nöt.:D träffade natte också när vi va ute på en promenad :P
Nu sitte jag här och skaa snart gå och lägga mig... jag måste ju orkar med PIZZAN imorgon.. SOOM jag har längtat efter det ..

På söndag blire match :D två matcher faktiskt :D Läääängtar som faaaan..
spelar kl 10 och 12... Kom och heja på oss För faan :D haha

Längtar till nästa helg :D då blire ÅRHUNDRADETS ferre :D cant wait :D

i don't Need you! it feels much better now :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0