fortff sjuk

Fan.. Måste nog åka till sjukhuset idag, för febern går ju aldrig över :S haft feber i 4 dar nu :S det suger.
MEN om jag på pencilin så kan jag inte spela i helgen :S måste göra ett val... hoppas det går över av sej självt för jag MÅSTE vara med i helgen :S blöö det suuger annars..

Jag mötte en känsla, Det var längesen jag hade han här. Han har satt mej i en taxi.
Med en nyfiken, nyvaken värld.
Krossa inte stenen du slipat. Spräng inte berget du besteg
ge mej inga skäl att tvivla på vem du e.
Drömde om den känslan, en gång när lärkorna kom.
vaknade ensam bestulen på allt jag drömt om.
står bakom glas och ser att du vill ingenting krossa.
men jag måste se, se mycket mera ändå.
Flingorna faller så hoppas du har tak på ditt hus.
Du får mig raglande av tveksamhet men full av förälskelsens rus.

Krossa inte stenen du slipat, Spräng inte berget du besteg.
Ge mig inga skäl att tvivla på vem du e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0