Äntligen :)

Frisk igen :D Mår bättre än jag gjort på länge .. haha Konstigt. ska bort på träningen idag också.. Det ska bli kul kanske e med och leker lite.. får se, borde igentligen inte. men vafan :P JAG E SPELSUGEN som FAAAN :D

Till Helgen ere svenska cupen :)  men tråkigt att matchen på lördagen blev inställd :S om det nu stämmer det va lakatos som sa det te mej så det kan man ju inte lita på :P haha.. nee skoojja..
På fredag blire lite Pepping med henne iaf. Det ska bli mysigt :)

Nu håller mamma på att göra toast så jag får la gå ut och göra mina innan hon stoppar i massa äckel i dom.. för jag vet EXAKT va jag e sugen på ;D

Och Natte.... Rätt åt dig att du får jobba själv idag :P för det har jag fått göra typ HELA tiden.. ;D haha
Cs

Kommentarer
Postat av: jessica

haha din jävel ;P litar du inte på mig :O haha

2007-10-18 @ 22:17:23
URL: http://jlakatos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0