Onsdag.

Nu sitter jag här i skolan och kollar på möbler till mitt rum :) hur roligt som helst att få planera själv hur man vill ha det.. nu är det mest ett bord jag är ute efter.. :)
på fredag bär det av till jönköping också :) Kuuul :D

hm stör mig så himla mycket just nu... stör mig på att ni är så blinda.. på att ALLA människor bekräftar det jag ser. men att ni inte förstår... men  det är inte mitt problem längre för jag bryr mig inte ett skit om er längre... inte ett jävla piss.. i mina ögon är ni lika mycket värda som en mygga... -bara irriterande..

 om man inte vill ha något med en person att göra längre.. så är det ju en sak... säger man att man inte bryr sig så ska man heller inte gå runt och snacka massa skit för då bevisar man motsatsen..

bara Låt mig vara, för detta var det bästa som kunde hända mig... ;)


i dont wanna be anything other then ME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0