mys-pys:)

kollat lite filmer ikväll.. började med exorsisten, någon liten mesig jävel gick ut ur rummet efter typ 10 minuter av filmen så sen fick jag sitta och kolla själv.. men den va inte såå läskig.. eller jo,  men trodde det skulle vara läskigare.

Sedan blev det The Epic Movie.. den va rolig. men lite besviken, trodde den skulle vara mycket roligare...

nu snart ska jag sätta mig och kolla på några avsnitt från 4400... grymt faktiskt... tyckte inte om det från början men nu när jag e helt inne i de så är det as bra :)

i do like you ;)
no matter what they say.
god have heard my preyers.
everything is so easy now.
because i really like u so ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0