imorgon är det fredag igen :)

veckan har gått hur snabbt som helst.. bara smäller till sen är det helg igen.. idag har jag faktiskt hunnit uträtta ganska mycket... det bästa av allt är att min dator kom idag :) sitter i sängen nu o softar med min lilla söta dator :D haha HELT förälskad.

köpte en tv idag också... och imorgon bär det av till a6 för att köpa lite möbler och såå.. ska bli jättekul sen när rummet är klart.. :) helt fint kommer det bli..

var uppe och käkade hos mamma förut också.. sooom jag har saknat henne :P (måste skriva det här eftersom att hon läser min blogg och blir ledsen annars) ne men seriöst.. har faktiskt det...

träningen idag gick bajs.. inte roligt alls.. men men.  när jag kom hem hade pappa fixat både min tv och dator så då blev jag gladare :P haha.. har mycket att plugga igentligen men orkar fan inte, det jag inte lärt mig nu kommer jag inte lära mig alls tills imorgon...

en rolig sak är att frida trodde att Kristoffer Columbus upptäckte Afrika.. Haha..

hade svenska prov idag ... det gick faktiskt bra tror jag.. men det vet man väl aldrig... :S alltid när man tror att det går bra så får man typ Ig.. DET suger så vågar inte gissa på vad jag kommer få..

Prov i engelska imorgon såååå måste dra och plugga nu om jag ska bli godkänd på det.. Haj

Kommentarer
Postat av: Hanna

Godnatt :)

2007-11-08 @ 22:58:39
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0