katrineholm Nästa.

najjs. kvart i fem bär det av till katrineholm till tre bollar där jag ska bo i helgen :D roligt ska det bli som faaan.. :D typ lovee it.. volleyboll är det bästa som finns.. eller ne finns bättre saker men det nämner vi inte här ;) haha Joss-poss vet vad jag menar ;D haha..

Nästa helg blire halmstad med min älskade jennifer och mitt älskade flak öl :P hahah. Problemet är bara hur vi kommer dit men det löser sig alltid ;) Know what i mean.. Haha

Det är hur fint väder som helst och då vet alla att jag är hur GLAD som helst :D Älskar solen. solen är mitt liv :D

slutade 11 idag sen gick jag framåt.. ja fi u to på hc :P haha.. :D öveerlycklig Men men.

jaja ha det så bra här nere i kylan :P hahahha.. typ som att jag ska utomlands.. :D aha ooh kom å tänka på att jag SKA utomlands i slutet av juni :D roligt roligt... :D  ska te arguineguin. alla som varit där sejjer att det e hur kul som helst. men jag vet ej. kan ju bara hoppas på det :D haha..

ska ut i solen. haj då!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vilken är den bästa TV-Serien?
Du har väl röstat... :-)

2007-05-04 @ 12:43:29
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0