i can see clearly now the rain is gone.

jag stod med hjärtat i min hand, men du bara gick förbi.. om du vill kapa alla band, så ska jag ge dig fri.. jag ska säga att jag förstår och inte ställa några krav... och öppna dörren när du går så du kan ge dig av..
jag vet att jag står på egna ben- på egen hand och du ska få se att jag kan ro iland. jag har gått din väg. steg för steg men du ska få se att nu går jag min väg..
Jag tänker inte skriva brev... och inte ringa på din dörr.. Det blev ju ändå som det blev ingenting är som förr.. och om jag ringer dig nån dag tror jag nog att du förstår.. Då är det bara för att jag vill höra hur du mår..
Jag hittar nog hem till slut och finner säkert vägar ut. En liten bit av min finns nog kvar hos dig.. Nu går jag mot en morgondag Det kommer att gå bra..

du gav mig livet, det liv som var ditt... Nu är det jag som ska leva mitt.. Det finns en värld utanför och den väntar på mig...



hade nationellt prov i engelska idag.. det sög är sjuk.... Måste sova så att jag blir frisk till helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0