vårkänslor.

Så himla sköönt väder :D igår var det underbart :P haha Jag och jenni tror att det är sommar.. tror inte vi missade en MINUT av solskenet igår. satt på min Underbara balkong(som alltid på våren) i shorts och Linne .:P haha
Vi är sk, SolDyrkare och solen är vår profet :P
Nu är jag i skolan.. slutar halv 4 idag, men det känns inte så jobbigt som det brukar göra.. Vet ej varför.. men men..

just det. spelade match mot Engelholm igår. det var roligt att spela.. VOLLEYBOLLEN ÄR verkligen mitt LIV. :P

Ikväll är det träning igen inför morgondagens match..

och på lördag är det Poolfinal i Hylte. Så det blir ännu en helg med volleyboll :D skoooj :D hehe

jaja ska återgå till skolarbetet. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0