Seegt.

jaa Skola igen :S Helt segt. men men, har historia nu.. eller är det samhäll=? :S haha dunno! shit the same.
jag e hungrig, vill ha MAT!!! Sheet. :P haha.
Ikväll ska jag igentligen inte träna, men det ska jag ändå..
Jag o Lacke ska ge lite sparring till 91-92:erna.. det blir roligt tror jag...

tråkigt att elitseriesesongen är över nu.. vill ju träääna.. hahha.

JESSICA KOSTIN är söt... Hon har ont i ryggen så det är synd om henne idag.. MÅSTE ta hand om henne faktiskt :P
Eller är hon lite mesig? :S hmmm Hard choice..

fest i helgen? :D Hope so Anyway.. :D hehee.. vill festaaa.  Längesen som faan..

vet ej vad mer jag kan skriva.. SÅÅ!

HEJ SVEJ LEVERPASTEJ!

Kommentarer
Postat av: fisken

ferre !!!

2007-03-19 @ 10:19:12
URL: http://josefinrundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0