Ja Ja!

Folk tjatar, Så jag får väl skriva lite..
har hänt ganska mycket denna veckan, Mycket prov och läxor och sådant. men men, Det är sånt man får ta... Bråkat med en viss mattelärare också, eller bråkat och bråkat.. Tycker det är JÄVLIGT störande att VI får frånvaro från en lektion som HON inte var på. MEN NEEJ! hon vägrar att ta bort det. så "JAJA"-..
i Torsdags var vi på isaberg, det var ganska onödigt att köpa liftkort för min det, Åkte bara några gånger. haha satt i varmestugan resten av dagen, faktiskt ganska trevligt.. Jag tycker att Karro var sötast efter att vi hade åkt... HAHA så här såg hon ut.. Lite suddigt, men det är för att min camera är ganska blöt :P haha.Söt vatt hon iaf..
Humm. har en vacker bild på jess-pess också.. men den vill jag inte visa :P hahhahhahhhaahha Eller rättare sagt, Skulle bli DÖDAD! :P hahhahah
JAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0