Helgen..

Jaapp. så är det söndag igen. Alltid lika jobbigt. HATAR söndagar..
i fredags var vi nere i skåne och Lirade.. vi förlorade .. men Vi spelade JÄVLIGT bra i första set :D väldigt roligt att se... Mycket snack i bussen :) rooligt...
Igår var jag i HYLTE och spelade POOLFINAL.. JAG sejjer inget... eller JO!.. haha Vi kom FEMMA!! Vi brukar ALLTID vinna dom.. :S men men. Engelholm slog ut oss i kvarten. vi Spelade inget bra alls.. typ ingenting funkade..
sissta matchen spelade vi mot Hylte.. Det var den bästa matchen på länge.. vi Spelade jätte bra.. skönt att veta att vi Still can!.
Och jag blev den bästa Liberon :D hee Skojj.. oo emma blev den bästa HÖGER SPIKERN :D NAJJS!!!

när vi kom hem därifrån så Ringde Palle, och undrade om jag inte skulle komma upp till sara. för dom var där och snackade skit :P så dt gjorde jag.. kollade¨på Dirty dancing2 ochLite så :D det var jätte roligt..

Idag har jag hunnit med huur mycket som helst. jag har Gjort Nagelmanikyr, städat och färgat ögon fransarna :D så nu är jag fräch igen :P haha..

Snart kommer världens segaste jessica.. så ska vi Umgås lite ;) hahah

Puss Hej, Jag älskar Mej :D:P

Kommentarer
Postat av: jessie

haha, fungerade de nya sakerna bra de du vann? :D:D

2007-03-18 @ 16:46:52
URL: http://jlakatos,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0