Sommarlov :D

Måste berätta om min dag känner jag :D Först på morgonen så försov jag mig, Vaknade kl 9 av att josse ringde(tack gode gud). Det var bara det att det som skulle vara i aulan började kl 9, så det var ju bara kört. Sen hann jag inte äta någon frukost för jag var tvungen att göra mig iordning (valde det istället för mat :S) sen fick jag typ SPRINGA till skolan för att inte komma för sent, det var ju bara det att på vägen träffade jag massa studenter som jag var tvungen att prata med ( inga namn nämnda)... Kom till skolan och gick till klassrummet där vi fick Fika, som fick bli min frukost. Kladdkaka :D haha.. Gött.. Rickard och Sebbe var hur stiliga som helst :D

Efter skolan var jag med jessica och josse, det var meningen att vi skulle gå och fika, men vi hamnade på ole dole och käkade PIZZA i MASSOR :D onyttigt men gott :D haha. sen köpte vi massa rosor och drog hem... hemma drack vi kaffe och snackade (då hade josse dratt) ..sen bestämde vi oss för att vi inte orkade sitta hemma så vi drog till IP och kollade på lundåkers turneringar. Där hittade vi yassin också...

sen gick jag hem, Somnade, vaknade, Stressade och till slut var jag ute vid utsläppet.. träffade josse och Loysan där.. :D Och Tro inte att stressen slutade där.. NEJ! HAHAH!.. sen skulle man springa runt och hitta vart alla skulle stå och massa skit :P haha.. Vi stod där länge och väntade och till slut kom studenterna ut.. Sicken härlig känsla :D

Aa. och nu är jag hos min Pappa och softar, Funderar på att grilla men jag vet typ inte hur man gör så jag får vänta på jessica :P haha

HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0