Nu var man här också!

Okej då! jag fick väl skaffa mig en blogg nu också, Värkar som att alla andra har det så wtf!..
Dagen har varit bra... vaknade upp hos yassin vilket inte är helt fel... ah. Dagen gick och jag har fortf inte kommit ut pyjamasen. Väldigt jobbigt, och nu känns det också onödigt eftersom att jag ska Jobba imorgon och måste gå och lägga mig aldeles snart.
hm. hade ingenting att göra denna kvällen, så ringde myriam och ville att jag skulle komma bort och dricka kaffe, Det gjorde jag med glädje.. Hade precis Lipat på mamma för att jag hade tråkigt.
Satt hos henne och snackade om allt.. Väldigt skönt, behöver dom samtalen ibland. Sen kom yassin och Dule hem.. Då kände jag att jag behövde dra hem, för Sängen kallade på mig. haha..
Och här är jag nu.. absolut inte i sängen och inte i närheten heller.. så jag får väl skylla mig själv imorgon när jag måste gå upp kl 5..
Ja iaf, nu har jag en blogg allesammans" ;)


Kommentarer
Postat av: Mini me'

Bra Amanda :)

2007-02-11 @ 21:41:10
URL: http://JosefinRundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0