Jobbar och sliter.

oh, har jobbat idag, började kl 6.. ganska jobbigt att gå upp faktiskt. sov 5 timmar.. men det får jag skylla mig själv. gjorde samma sak hela dagen, ganska dryygt men ändå soft, Fick sitta på min stol och bara vara :P haha

När jag kom hem från jobbet var jag väääldigt trött Så jag hamnade i soffan med en film och en kopp kaffe... var väldigt skönt kan jag lova er alla. sen kom yassin också, så myste jag lite med honom...

vi gick hem till honom för den tjockisen var tvungen att käka. Så jag satt och snackade med myriam igen.. Damn vad hon säger smarta saker... :)

efter det drog jag bort till träningen, kunde inte vara med för jag var som sagt sjuk hela förra veckan, och har fortf ont i halsen och sånt.. Bättre att vara HELT frisk innan man börjar träna..

Nu ska jag snart kolla på tv... så HA det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0