Dagen!!!

Slutade kl 11 idag. skönt att komma hem. jenni hängde med och så snackade vi lite. Skönt faktiskt.
Sedan satte jag mig och pluggade lite det var duktigt av mig.
Efter det Köpte jag en liten present.. Säger inte till vem.. :/ hahha
Såg josse också, i sitt akvarium utanför presentverkstaden..
När jag kom hem ringde josse till mig.  Hon hade inte sett mig genom det tjocka glaset och allt vatten.. :S
Hon ville komma till mig, jag försökte göra allt för att hon inte skulle komma. MEN! HON KOMMER ÄNDÅÅ :@  HAHAH... Skoojjar bara.. :P haha

Aja träning sen. och Softing efter det.!

Kommentarer
Postat av: Mini me'

joo..jag såg dej visst genom glaset :S

2007-02-23 @ 17:22:04
URL: http://JosefinRundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0