ÄNTLIGEN :D

NU har jag äntligen jobbat klart, eller nej kanske ska jobba på fredag också men vet ej än.  om inte så blir det Isaberg med anna :D Skojj.. Hon ska åka snowboard tycker jag iaf.
idag är det alla hjärtans dag, jag är inte så mycket för det. för jag tycker att man ska visa sin kärlek hela året, inte bara på en dag. Meen Ska "fira" denna dag med Yassin iaf.. det är mysigt även om Själva dagen är lite Fjantig...
Jag har tänkt en jävla massa på jobbet och så.. På allt, spec vänner och familj och jag har kommit fram till värsta bra grejjerna, Jenni, Jessi o Josse. Ska berätta för er ... har en genial ide.. Haha.. om nu JAG kan ha såna ideér.. oo JOSSE den tönte var i gvd innan utan att ringa.. ;) haha jag hade skiit tråkigt ju.. Men Men. Sånt är livet... allt kretsar inte kring mig ;)

hmm, jag tror att jag ska sova hos yassin idag, men det vet inte han om :P haa. Orkar inte sovaa hemma-. Min familj går typ och lägger sig kl 10.. och det är lite tråkigt nu när man har lov och allt.

Btw. Ska åka till Chile över den Julen som kommer. har redan sparat ihop 4000 till resan :D wooaahw vad det kommer bli skojj.. Har typ varit min dröm nu sedan yassin sa att jag kanske kunde hänga med .. Och nu känns det så riktigt även om det är långt kvar...

You're a teaser, you turn 'em on Leave 'em burning and then you're gone.
Looking out for another, anyone will do you're in the mood for dance..

Träääningen ikväll ska bli hur rolig som helst, känner mig ganska frisk nu faktiskt... hoppas bara vi blir många idag, har varit väldigt lite folk på de andra träningarna.. eller vad vet jag igentling, har ju varit borta en vecka.. :S

Ain't it good to know that you've got a friend
When people can be so cold
They hurt you and desert you
Well, they take your soul if you let them
Oh, but don't you let them



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0