tisdag.

skolan idag va rolig :)  helt trött bara för att jag inte somnade förrän 1 igår. DET va jobbigt, men har sovit nu efter skolan så nu är jag pigg igen. undra bara hur jag ska somna ikväll nu..
måste plugga på spanskaprovet nu så jag får mvg... haha

idrotten va bäst idag´för jag och jocke vann nästan över aid och måtten på badminton. i och med att vi lät dom vinna sista settet för att lektionen slutade så tycker jag helt ärligt att vi vann :D ahha men 1-1 i set iaf.. gött hahahha.

imorgon har jag företagsekonomi HELA förmiddagen, det är inte alls roligt. eller roligt och roligt men man fattar ingenting.. :S Det suger..plus att vi har det i 3 timmar i sträck :S b´lääääää...

laddad tills matchen på söndag :) ska bli hur kul som helst...

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0