Mys :)

idag har fått massvis med julkänslor :) all Julmat gjordes och Julmusiken vart på :D Gud vad julen är underbar :)

Nyår snart också, har börjat tänka på lite nyårslöften.. men det viktigaste med det nya året är att släppa allt gammalt som hänt under det förra :)
på nyårsdagen ska jag rensa ut alla gamla minnen som jag har från det förra och bara skapa massa nya :) DET är i alla fall ett nyårslöfte.
:)

jag tror att deet nya året blir som den första timman var. förra året hade jag en dålig första timma då jag var sjuk och låg hemma och spydde...
detta året hoppas jag börja på ett helt annat sett :) eller det BORDE göra det iaf :D haha

sov gott allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0