Längtan

yess Längtar såå mycket till lördag så det finns inte. först en viktig match och sen lagfest :D ska bli hur kul som helst och man får inte glömma den goda maten :D

träningen va jätterolig idag, jag fick ta mottagning hela tiden :D synd bara att palle stukade foten. hoppas det går över tills på lördag. : /

yassin va här nyss också... pratade väldigt mycket.. känndes bra.

vi har ÄNTLIGEN fått iordning våran toalett... :) as snyggt är det tycker jag :D

imorgon blir det till att dömma niorna när dom spelar volleyboll turnering hela dan.. kommer nog bli ganska jobbigt men iaf.

efter skolan ska jag med mormor ut och köpa julklappar.. hoppas jag hittar nåt att ha på mig i helgen och på tomte då. :)

btw.... TOMTE :D kommer bli HUUUUUUR KUL SOM HELST :D

sova. hej då


Kommentarer
Postat av: mormor

jag är fit for fight idag!!!!!!!!!!!

2007-12-13 @ 06:40:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0