FREDAG :D

Gött sóm satan..

ska snart käka tacos :) ska bli jättegott.. och sen ska jag nog till my en runda och färga hennes hår :) hoppas bara hon kommer hem i tid..

Måste bara påpeka att det är HELT frivilligt att läsa min blogg. jag har nämnligen inte tvingat något till att läsa..
Förstod att vissa tog åt sig av vad jag skrev för ett tag sen även om det va långt ifrån dig jag menade..  haha ;D

japp laddad till tusen till matchen imorgon... ska bli huur kul som helst. 3-0 är vad som krävs och 3-0 är vad vi ska vinna med :D haha

sen blir det lagfest.. och mormor har sytt min urläckra klänning nu ;) gött ..

jaja Tacos FTW. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0