dan före dopparedan ...

japp imorgon är det julafton. så nu har vi gjort ordning allt, slagit in alla julklapparna och lagt dom i säckar... för detta året när vi har småbarn här måste vi ju ha en jultomte som kommer med klapparna. vet inte riktigt vem det blir än... pappa tycker att ludvig kan vara tomte men jag tycker att han är för liten... jag menar tomten måste ju i alla fall ha basröst och vara längre än 1.40 haha

snart kommer min faster och mina två små kusiner :D det ska bli jättemysigt att fira jul med småbarn :D jag kommer typ känna det som att jag är liten på nytt :D haha

tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten.

längtar tills jag får äta den goda julmaten imorgon :D

nu ska vi fixa det sista innan gästerna kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0